Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 9.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 10.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 11.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 12.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 13.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 14.
  • Prezentācija 'Uzņēmējdarbības veiksmes stāsts Latvijā: "Mobilly"', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Finansējums
Kopējie ieguldījumi  ir lielāki par 300 tūkstošiem latu (2009).

Internets un sociālais mārketings
3 mērķi:
Popularizēt savus pakalpojumus;
Uzturēt klientu attiecības;
Veidot zīmola personību.
Ko izmantoja:
Reklāmas baneri;
Epasta mārketings;
Twitter;
Sociālie tīkli;
Google Analytics.

Atlants