Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 1.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 2.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 3.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 4.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 5.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 6.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 7.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 8.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 9.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 10.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 11.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 12.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 13.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 14.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 15.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 16.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 17.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 18.
  • Referāts 'Speciālā pedagoģija', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Speciālā pedagoģija (atveseļošanās, dziednieciskā pedagoģija)    4
1.1.  Speciālās pedagoģijas kategorijas    5
1.2.  Speciālās pedagoģijas pamatuzdevumi    6
1.3.  Speciālās pedagoģijas principi    6
2.  Oligofrenopedagoģija    7
2.1.  Garīgā atpalicība/oligofrēnija    7
3.  Surdopedagoģija    11
3.1.  Dzirdes traucējumu veidi    11
4.  Tiflopedagoģija    13
4.1.  Redzes traucējumu izpausmes veidi    13
5.  Logopēdija    15
6.  Speciālā izglītība    17
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    19
Darba fragmentsAizvērt

Bērni ar attīstības traucējumiem un saslimšanām var iegūt speciālo izglītību:
speciālajās un sanatorijas skolās;
attīstības un rehabilitācijas centros;
speciālajās klasēs pamatskolās;
pamatskolas klasēs, ja tajās nodrošinātas iespējas iegūt bērna veselības stāvoklim un traucējuma raksturam atbilstošu speciālo izglītību.
Speciālās izglītības iestādēs, speciālajās klasēs un pamatskolas klasēs bērnus ar attīstības traucējumiem uzņem un atskaita no tām, pamatojoties uz medicīniski pedagoģiskās komisijas slēdzienu. (JURGENA I., 1998,160)

Secinājumi
1. Speciālā pedagoģija ietver sevī zinātni par bērniem ar dažādiem attīstības traucējumiem, šis temats ir nepatīkams sabiedrībai un vēl jo vairāk vecākiem, kuru bērnam ir šīs problēmas.
2. Virzieni, kurus pētī speciālā pedagoģija ir gan agrākos laikos, gan mūsdienās diez gan aktuāli, jo pasliktinosties āpkārtējās vides apstākļiem, kas ir viens no faktoriem, kas ietekmē jaundzimušo bērnu veselības stāvokli, aiz vien vairāk rodas bērni, ar dažādām anomālām veselības problēmām.
3. Ar speciālās pedagoģijas palīdzību rodas lielākas iespējas kļūt veselākiem, iespēja iekļauties sabiedrībā un dzīvot, ja ne pilvērtīgu, tad vismaz pietuvinātu tai dzīvi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants