Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 1.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns ar rokdarbu dominanti', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Katram bērnam vispirms uz sava galdiņa ir jānoliek paliktnītis. Pedagogs jautā: “Kas mums būtu jādara vispirms, lai izveidotu sniegavīru?” Bērni atbild, ka jāaptin apkārt dzija apļiem. Bērniem ir brīvi pieejami nepieciešamie materiāli šim darbam. Bērni brīvi dodas pēc materiāliem, kas nolikti uz atsevišķa galda. Bērni jautā pedagogam, ja apjūk un nezin ko tālāk darīt. Pedagogs ar pavedinošiem jautājumiem bērnam ļauj nonākt pašam līdz vajadzīgajam risinājumam. Kad sniegavīram abi apļi ir aptīti ar balto dziju atliek tos savienot kopā. Pedagogs prasa bērniem: “Ar ko mēs šos abus apļus savienosim kopā?” Bērni, protams, atbild, ka ar līmi. Pēc tam bērniem atliek tik pielīmēt detaļas no filca izgrieztā cepure jeb spainis sniegavīram, burkāns jeb deguns sniegavīram, melnās ogles jeb acis sniegavīram, un slota pie sāniem.
Rotaļnodarbības nobeigums
Bērni parāda viens otram savu paveikto darbu. Izliek uz palodzes sniegavīrus, kur pedagogs pirms tam ir salicis baltus auduma gabalus un rudenī salasītos čiekurus. Bērni ir ļoti priecīgi un gandarīti par paveikto darbu. Pēcpusdienā rāda vecākiem savu paveikto darbu, par to gan bērns, gan vecāki ir ļoti priecīgi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants