Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 8.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 9.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 10.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 11.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 12.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 13.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 14.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 15.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 16.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 17.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 18.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 19.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 20.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 21.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 22.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 23.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 24.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 25.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 26.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 27.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 28.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 29.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 30.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 31.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 32.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 33.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 34.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 35.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 36.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 37.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 38.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 39.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 40.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 41.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 42.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 43.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 44.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 45.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 46.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 47.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 48.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 49.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu loma biznesa lēmumu pieņemšanā', 50.
Darba fragmentsAizvērt

Pielietojums reklāmas un virzīšanas lēmumu pieņemšanā
• Potenciālā tirgus lielums
• Lietotāju demogrāfiskais raksturojums
• Segmentu demogrāfiskais profils
• Dažādu segmentu uzvedība un attieksmes
• Veids, kādā lietotāji runā par produktu
• “Share of mind” salīdzinot ar konkurentiem
• Zīmola uztvere (lojalitāte, zināmība, uztvere asociācijas utml.)‏
• Reklāmas testēšana
• Reklāmas trekings (tracking)‏
• Reklāmas efektivitātes mērījumi (atpazīšana, atminēšanās, pamudinājums, ietekme uz uzvedību)‏
Pielietojums pārdošanas lēmumu pieņemšanā
• Pārdošanas teritorija
• Pārdošanas personāla efektivitāte
• Pārdošanas statistika
• Pārdošanas prognozes
• Pārdošanas stimuli
• Izplatīšanas kanāli
Mārketinga pētījumu loma panākumu nodrošināšanā
“Mārketinga pētījumi vien negarantē panākumus; inteliģents mārketinga pētījumu pielietojums ir panākumu atslēga.
Konkurētspējīgas priekšrocības biežāk nosaka informācijas pielietojuma nekā tas, kam ir vai nav informācijas…

Autora komentārsAtvērt
Atlants