Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 1.
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 2.
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 3.
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 4.
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 5.
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 6.
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 7.
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 8.
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 9.
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 10.
  • Konspekts 'Putnu vērojums ziemā. Integrētā nodarbība', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Vērojuma norises gaita. Izejot ārā, noskaidrojam, kāda šodien ir diena – saulaina vai apmākusies. Šodien ir saulaina diena, un mēs visi esam tāpēc labā un priecīgā noskaņojumā. Ejam apkārt bērnudārzam un meklējam, vai vēl kāds ārā ir tikpat priecīgs kā mēs. Pa gabalu jau izdzirdam priecīgu putnu čivināšanu. No kurienes nāk šīs jāutrās skaņas? No putnu barotavas. Bērni tiek aicināti minēt, kas tie varētu būt par putniem. Bērni min zīlītes un zvirbuļi. Kad pieejam tuvāk pie barotavas, izrādās, ka tie ir zvirbuļi. Kā atšķiras zvirbuļi no zīlītēm? …

Atlants