Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kultūra un audzināšana', 1.
  • Referāts 'Kultūra un audzināšana', 2.
  • Referāts 'Kultūra un audzināšana', 3.
  • Referāts 'Kultūra un audzināšana', 4.
  • Referāts 'Kultūra un audzināšana', 5.
  • Referāts 'Kultūra un audzināšana', 6.
  • Referāts 'Kultūra un audzināšana', 7.
  • Referāts 'Kultūra un audzināšana', 8.
  • Referāts 'Kultūra un audzināšana', 9.
  • Referāts 'Kultūra un audzināšana', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kultūras nozīme cilvēka un sabiedrības dzīvē    4
2.  Pedagoģiskās atziņas par kultūras nozīmi audzināšanas darbā    5
2.1.  Alekslandra Dauges pedagoģiskās atziņas    6
2.2.  Jūlija Aleksandra Studenta pedagoģiskās atziņas    6
3.  Skolas ietekme bērnu un jauniešu kultūrizglītošanā    6
  Nobeigums    8
  Izmantotā literatūra un avoti    9
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Audzināšanas mērķis ir nodrošināt iespēju katram izglītojamam kļūt par krietnu cilvēku, tikumisku, rīcībspējīgu un atbildīgu personību sabiedrībā, veicināt izglītojamā izpratni par vērtībām un tikumiem, sekmējot to iedzīvināšanu, bagātināt kultūrvēsturisko pieredzi, stiprināt piederību un lojalitāti Latvijas valstij un Latvijas Republikas Satversmei (Likumi LV., 2016)
Bērnu un jauniešu nacionālas pašapziņas veidošanās nav iespējama, bez kultūras vērtību izzināšanas un apgūšanas, ko veiksmīgi pierādījuši A.Dauge un J.A.Students uzsverot, ka personības izaugsme nav iespējama bez kultūras vērtību apgūšanas.
Ir ļoti svarīgi stiprināt integrāciju starp kultūru un izglītību, īpaši veicināt skolēnu vērtīborientāciju veidošanos, viņu radošu iesaistīšanos kultūras procesā. Lai skolēni varētu izpausties un attīstīties radošajos darbības procesos, ir jābūt pozitīvai videi un valstiskam atbalstam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants