Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Masu apkalpošanas modeļi', 1.
  • Referāts 'Masu apkalpošanas modeļi', 2.
  • Referāts 'Masu apkalpošanas modeļi', 3.
  • Referāts 'Masu apkalpošanas modeļi', 4.
  • Referāts 'Masu apkalpošanas modeļi', 5.
  • Referāts 'Masu apkalpošanas modeļi', 6.
  • Referāts 'Masu apkalpošanas modeļi', 7.
  • Referāts 'Masu apkalpošanas modeļi', 8.
  • Referāts 'Masu apkalpošanas modeļi', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Masu apkalpošanas teorija zināmā mērā ir varbūtību teorijas sastāvdaļa. Balstoties uz varbūtību teorijas metodēm, tā kļūst par patstavīgu zinātni. Izskaidrojums tam ir - plašais praktisko uzdevumu loks, ko var risināt ar masu apkalpošanas teorijas palīdzību. Tagad šī operāciju izpetes nodaļa ir nepieciešama sastāvdaļa dažādu ekonomisko jautajumu risināsanā. Daudzi sarezģītu sistēmu funkcionēšanas drošības jautājumi balstās uz masu apkalpošanas teorijas rezultātiem.
Dotājā darbā tiek apskatīti klasiskās masu apkalpošanas sistēmas. Pie tam ir paradīta masveida procesu būtība, raksturoti apkalpošanas sistēmu galvenie elementi un kopējo sistēmas funkcionēšanas process.
Pēdējā laikā dažādas cilvēku praktiskās darbības sfērās radās nepieciešamība atrisināt savdabīgus stohastiskos uzdevumus, kuri bija saistīti ar t.s. masu apkalpošanas sistēmu darbu.
Daži šāda veida sistēmu piemēri: biļešu kases, frizētavas, veikali. Visbiežāk mēs sastopamies ar šiem procesiem un vieglāk tos ievērot ir apkalpošanas sfērā, piemēram, klientu apkalpošana frizētavā vai veikalā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants