Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Radioreklāma', 1.
  • Referāts 'Radioreklāma', 2.
  • Referāts 'Radioreklāma', 3.
  • Referāts 'Radioreklāma', 4.
  • Referāts 'Radioreklāma', 5.
  • Referāts 'Radioreklāma', 6.
  • Referāts 'Radioreklāma', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Radio reklāmai tāpat kā jebkurai reklāmai, ir 3 galvenie uzdevumi:
piro triju sekunžu laikā piesaistīt klausītāju uzmanību:
iepazīstināt ar piedāvājumu;
sniegt klausītājam informāciju, kas ir vajadzīga, lai viņi atsauktos uz piedāvājumu.

Reklāmas paketes
Reklāmas pakešu pirkšana ir vienkārša un parasti nevisai dārga procedūra, kas ir izplatīta rietumvalstīs. Raidlaiks tiek pārdots par daudz mazākām cenām, bat radiostacijas patur sev tiesības lemt, kurā laikā atskaņos reklāmu. Parasti radiostacijas pārdod paketi ar noteiktu reklāmas izvietošanas grafiku, piemēram, divas nedēļas pa sešām reizēm dienā laikā no pl. 6 rītā līdz 10 vakarā. Reklāmdevējs stipri ietaupa savus līdzekļus, jo paketes samazina reklāmas rullīša izvietošanas cenu gandrīz uz pusi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants