Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības raksturojums. Reklāma un tās loma ekonomikā un mārketingā. R', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības raksturojums. Reklāma un tās loma ekonomikā un mārketingā. R', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības raksturojums. Reklāma un tās loma ekonomikā un mārketingā. R', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Vēl reklāma atšķiras pēc izplatīšanas līdzekļiem. Ir ļoti daudz variantu, kā var izplatīt reklāmu. Parasti tiek iedalītas divas grupas:
• virs – kompetences reklāma: prese, radio, televīzija, vides un transporta reklāma, kino, internets;
• zem – kompetences reklāma: tiešais pasts, tirdzniecības literatūra, citi mārketinga materiāli, sponsorēšana, tirdzniecības veicināšanas pasākumi.
Eksistē vēl viens veids, kā klasificēt reklāmu. Saskaņa ar to, reklāmu var iedalīt astoņas grupās:
• tirdzniecības markas reklāma;
• mazumtirdzniecības reklāma;
• politiskā reklāma;
• adrešu – izziņu reklāma;
• novirzīta – atbildes reklāma;
• biznesa reklāma;
• iestāžu reklāma;
• sabiedriskā reklāma.
Secinājumā var teikt, ka mūsdienas starptautiskā reklāmas industrija ļoti strauji attīstās. Šodien nav iespējams iedomāt sabiedrību bez daudzveidīgas reklāmas. Taču vajag atcerēties, ka reklāma nav tikai komunikācijas veids, bet arī svarīga ekonomikas sastāvdaļa.

Autora komentārsAtvērt
Atlants