Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 1.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 2.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 3.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 4.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 5.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 6.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 7.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 8.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 9.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 10.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 11.
  • Referāts 'Nozares un produkta analīze', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Nozares apraksts   
  Konkurence   
  Statistika   
  Iespējas un draudi   
Darba fragmentsAizvērt

Vēsture atgriežas – tā teica kāds filozofs, un ,manuprāt, viņam bija taisnība, jo senākos laikos cilvēki ārstēja sevi ar savu pašu spēku un dabas doto līdzekļu palīdzību. Medicīnai attīstoties, arvien populārāka kļuva tā sauktā „tablešu medicīna” kura ārstēja un ārstē tikai cilvēku slimību sekas, nevis cēloņus, pie tam darbojas tikai uz neilgu laika periodu.
Mans uzņēmums paredz nodarboties ar cilvēku veselību, pielietojot netradicionālo medicīnu un parapsiholoģiju, kas dos cilvēkiem iespēju saprast savu problēmu būtību un atsvabināties no tām uz visiem laikiem
Savā darbā es pētīšu uzņēmumus, kurus var uzskatīt par tiešiem konkurentiem un arī tos, kuri darbojas tajā pašā sfērā, bet ar pakalpojumiem, kuri var atšķirties no mana uzņēmuma piedāvātajiem.
Šīs nozares un produkta analīzē tiks izmantoti visi iespējamie avoti, informācijas iegūšanai un analizēšanai.Nozares apraksts

Veselības aprūpes nozare savā būtībā ir diezgan plaša un uz doto brīdi Latvijā ir reģistrēti apmēram 900 uzņēmumi, kas nodarbojas ar cilvēku veselības aprūpi, tai skaitā ir mazie privātie uzņēmumi un arī valsts iestādes kā klīnikas un slimnīcas. Šīs iestādes piedāvā pirmo nepieciešamo palīdzību kā fizisko tā arī garīgo , bet tiešo konkurentu skaits sasniedz aptuveni 200 uzņēmumus un to metodika pārsvarā balstīta uz jaunievēstām, netradicionālām lietām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants