Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pedagoga misija 21.gadsimtā', 1.
  • Referāts 'Pedagoga misija 21.gadsimtā', 2.
  • Referāts 'Pedagoga misija 21.gadsimtā', 3.
  • Referāts 'Pedagoga misija 21.gadsimtā', 4.
  • Referāts 'Pedagoga misija 21.gadsimtā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ne tikai gadu simti maina sabiedrību, bet pat gadu desmitu robežās notiek nozīmīgas izmaiņas sabiedrības dzīvē, līdz ar to mainot pieeju izglītības jautājumiem.
Ar izglītības sistēmas palīdzību valsts īsteno savu jaunās paaudzes izglītības un audzināšanas politiku. Tāpēc izglītības sistēma ir sociāli un politiski nosacīta. Vienlaikus tā arī nemitīgi attīstās un pilnveidojas atbilstoši sabiedrības augošajām prasībām. [3, 53] Mūsu valstī 21. gadsimts uzsāk savu gaitu ar straujām pārmaiņām. Inta Māra Rubana grāmatā „Mācīties darot” nosauc tās būtiskās pārmaiņas, kuras jau ir notikušas sabiedrībā:
sasniegumi zinātnē un tehnoloģijā;
pārmaiņas ražošanas struktūrā;
informācijas sabiedrības izveidošanās;
ekonomikas internacionalizācija;
ģeogrāfiska mobilitāte. [2, 5]
Beidzoties mācību laikam, jauniešiem ir jābūt spējīgiem pilnvērtīgi iekļauties sabiedriskajā dzīvē, viņiem jābūt ne tikai labi izglītotiem eksakto un humanitāro zināšanu jomā, bet arī atbildīgiem par lēmumu pieņemšanu un savu rīcību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants