Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 1.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 2.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 3.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 4.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 5.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 6.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 7.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 8.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 9.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 10.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 11.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 12.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 13.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 14.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 15.
  • Konspekts 'Vecāku sapulces konspekts "Ja bērns ir kauslīgs"', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevumi:
1)tuvināt vecāku un bērnu attiecības ar vēstuļu starpniecību,
2)radīt patīkamu, labvēlīgu atmosfēru telpā,
3)veicināt sadarbību vecāku starpā,
4)veidot vecākos izpratni par dusmām kā dabisku emociju izpausmes veidu,
5)kopīgi noskaidrot kādi ir bērnu agresijas iemesli,
6)sniegt vecākiem informāciju par 6-7 gadu krīzi, vecumposma īpatnībām,
7) rosināt vecākus saskatīt viņuprāt piemērotākos risinājumu variantus
dažādas ar bērna agresiju saistītās situācijās,
8)veicināt pieredzes, domu apmaiņu starp vecākiem,
9)uzklausīt vecāku priekšlikumus, pieredzi par to, kā bērnam iemācīt dusmoties adekvāti,
10)piedāvāt vecākiem, izstrādātus ieteikumus kā rīkoties situācijās, kad bērns nekontrolē savu rīcību, ir vardarbīgs, dusmīgs..,
11)sniegt atbildes uz vecāku izvirzītajiem jautājumiem,
12)sapulces noslēgumā radīt vecākos pozitīvu skatījumu uz bērna agresiju kā pārejošu parādību, ja laicīgi un prasmīgi pret to vēršas,
13)dot vecākiem iespēju izvēlēties nākošās vecāku sapulces tēmu,
14)informēt vecākus par klases dzīvi,
15)izteikt vecākiem pateicību par kopējo sadarbību bērnu audzināšanas jautājumos,
16)sniegt individuālas atbildes uz vecākus interesējošiem jautājumiem,
17)piedāvāt vecākiem dažādus literatūras avotus par apskatāmo audzināšanas problēmu.
Resursi: grāmatu stends, grāmatas, tāfele, krīts, no dzeltena papīra veidots galdauts, rakstāmpiederumi, piezīmju papīrs, magnetafons, relaksējoša mūzika, anketa vecākiem, bērnu vēstules, ziedu kompozīcija, piespraužamās kartītes, mapītes ar skolēnu darbiem, spēles materiāli, kafija, tēja, krūzītes, karotītes, cukurs, cepumi, ieteikumu lapa.
Metodes: darbs grupās, skolotājas stāstījums, situāciju izpēte, diskusija, pārrunas.
Sapulces tēmas izvēles iemesls: iepriekšējā vecāku sapulcē tika piedāvātas nākošās sapulces tēmas. Vecāki izvēlējās tēmu, kura viņus vairāk interesē un tā ir „Ja bērns ir kauslīgs...”

IEPRIEKŠĒJAIS SAGATAVOŠANĀS DARBS

Iepriekšējā sapulcē tika organizēta spēle ar kuras palīdzību tika izzināta vecākiem visvairāk interesējošā tēma. (Skat.3.piel.)
Trīs nedēļas iepriekš, ar anketas palīdzību, tika noskaidrots vecākiem piemērotākais tikšanās laiks. (Skat.1.piel.)
Laicīgi, nedēļu iepriekš, vecākiem, ar dienasgrāmatas starpniecību, tika paziņots par gaidāmo vecāku sapulci. (Skat.6.piel.)
Lai skolēni neraizētos par to, kas notiks, par ko runās vecāku sapulces laikā, iepriekš audzināšanas stundā tika apspriesta tēma ar viņiem pašiem – „Kaušanās”. (Skat.2.piel.) Bērnu atziņas, ieteikumi, uzskati palīdz skolotājai organizēt vecāku sapulci.
Bērni vecākiem uzraksta vēstules. …

Atlants