Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Salīdzinoša reklāma, sortiments, mazumtirdzniecība', 1.
  • Konspekts 'Salīdzinoša reklāma, sortiments, mazumtirdzniecība', 2.
  • Konspekts 'Salīdzinoša reklāma, sortiments, mazumtirdzniecība', 3.
  • Konspekts 'Salīdzinoša reklāma, sortiments, mazumtirdzniecība', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Salīdzinoša reklāma ir jebkura reklāma, kurā izmantots salīdzinājums, kas tieši vai netieši norāda uz konkurentu vai konkurenta piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem.
Salīdzinājums nedrīkst būt maldinošs. Salīdzinājumu veido atbilstoši godīgas konkurences principiem, izmantojot faktus, kurus var pierādīt.
Salīdzinošā reklāma, ciktāl tas attiecas uz salīdzinājumu, ir atļauta, ja ievēroti visi turpmāk minētie nosacījumi:
- tā salīdzina preces vai pakalpojumus, kas paredzēti vienām un tām pašām vajadzībām vai vieniem un tiem pašiem mērķiem…

Autora komentārsAtvērt
Atlants