Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pētījumi sabiedrisko attiecību kampaņas vajadzībām', 1.
  • Konspekts 'Pētījumi sabiedrisko attiecību kampaņas vajadzībām', 2.
  • Konspekts 'Pētījumi sabiedrisko attiecību kampaņas vajadzībām', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pārtikas lielveikals „Selver” veic SA aktivitātes (pasākumus bērniem, akcijas (t.sk. izdevīgāka lojālo klientu kartes piešķiršana) labdarību, palīdzot vietējām skolām, bērnudārziem, konkursi, pirms tam un pēc tam – preses relīzes par pasākumiem, mediju aicināšana uz šiem pasākumiem, „Selver” informatīvās avīzes izveidošana), lai veicinātu labvēlīgas attieksmes veidošanos Ogres rajona iedzīvotāju vidū, kā arī jaunu patstāvīgo klientu piesaistīšanu.

1.Pētījums pirms kampaņas sākšanas, lai noteiktu mērķgrupu: masu aptaujas veikšana (anketēšana un web-aptauja), kurā tiktu iegūta šāda nepieciešamā informācija:
Cilvēku attieksme pret lielveikalu „Selver”;
Izvēles motīvi par labu „Selver” vai kādam citam lielveikalam;
Iepirkšanās paradumi;
Pastāvīgo klientu (kuriem ir „Selver” klenta karte) sociāldemogrāfisko raksturojumu (šī mērķgrupa būtu primārā – lai noturētu pastāvīgos klientus un veidotu ilgtermiņa attiecības).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants