Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kravas plāns', 1.
  • Referāts 'Kravas plāns', 2.
  • Referāts 'Kravas plāns', 3.
  • Referāts 'Kravas plāns', 4.
  • Referāts 'Kravas plāns', 5.
  • Referāts 'Kravas plāns', 6.
  • Referāts 'Kravas plāns', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Ostas un kuģa raksturojums    3
3.  Reisa laika un rezervju aprēķins    4
3.1.  Reisa laiks    4
3.2.  Reisa rezerves    4
3.3.  Dedveits kravai    4
4.  Kravas sadalījums pa tankiem    4
5.  Kuģa noturības aprēķins    5
6.  Diferenta aprēķins    6
7.  Naftas blīvuma aprēķins    7
8.  Kravas daudzuma aprēķins    7
  Secinājumi    7
Darba fragmentsAizvērt

Jūras transportu sāka izmantot jau ļoti senā pagātnē, tāpēc arī mūsdienās tā ir viena no nozīmīgākajām tautsaimniecības nozarēm. Transports ir nepieciešams, lai nogādātu preci no ražotāja pie patērētāja. Pastā vairāki preču transporta veidi: avio, dzelzceļš, auto, jūras, cauruļvadu. Katram no šiem transporta veidiem ir savi mīnusi un plusi: cits ir lēns, bet lēts, cits ir ātrs, bet dārgs, citam atkal ir ierobežots darbības rajons u.t.t. Arī jūras transportam ir savi plusi un mīnusi.
Trūkumi
lēna darbība
ilgas kravas operācijas
salīdzinoši mazs transporta skaits
Priekšrocības
liela kravnesība
zemi pārvadāšanas tarifi
neierobežots darbības rajons
2. Ostas un kuģa raksturojums.
Rīga: atrodas Baltijas jūras austrumu daļā, tā apkalpo kā sauskravas tā arī šķidrās kravas. Šķidrās kravas galvenokārt ir Krievijas naftas produkti. Ziemā osta aizsalst, bet darbojas ledlauzis, tāpēc osta ir pieejama visu gadu.
Reisa ceļš Rīga – Stokholma attālums L=263 j.j.
Reisa operācijas iekraušana Rīgā
Pārgājiens
Izkraušana Stokholmā…

Autora komentārsAtvērt
Atlants