Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga darbība', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA KOMERCIĀLĀ DARBĪBA    4-5
1.1.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    4-6
1.2.  PREČU IEGĀDES UN REALIZĀCIJAS IESPĒJAS    6-7
1.3.  CENU STRATĒĢIJA    8-9
1.4.  UZŅĒMUMA TIRDZNIECĪBAS VIETAS IZVĒLE    9-10
1.5.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA KONCEPCIJA    11
1.6.  PREČU VIRZĪŠANA TIRGŪ    11-12
1.7.  UZŅĒMUMA PERSONĀLS    12
2.  MĀRKETINGA STRATĒĢISKĀ PLĀNOŠANA    12-13
2.1.  KONKURENCE    13-14
2.2.  SVID ANALĪZE    14-15
2.3.  PROBLĒMAS UN RISKI    15
2.4.  PLĀNOTO REZULTĀTU NOVĒRTĒJUMS    16
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    17
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    18
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings- plānošanas un koncepcijas realizācijas process ideju, preču un pakalpojumu izstrādē, cenu veidošanā, virzīšanā un sadalē, lai īstenotu maiņu, kas apmierinātu gan individuālās, gan organizācijas mērķus. (ASV Mārketinga asociācija).
Tirgus mūsdienās attīstās ļoti strauji, t.i. konkurence kļūst sīvākā, parādās arvien vairāk jaunu uzņēmumu, jaunu piedāvājumu, tas nozīmē, ka jārod arvien vairāk iespēju un spēju, lai noturētos esošajā pozīcijā, nepazaudēt jau esošos klientus, esošo vietu tirgū, bet arī nedrīkst aizmirst par to, ka uzņēmumam ir nemitīgi jāattīstās. Viens no iespējamiem risinājumiem ir mārketings.
Mārketingam ir stratēģiska loma ikviena komercuzņēmuma darbā. Jebkura uzņēmuma darbība tiek orientēta uz patērētāju vajadzību apmierināšanu un peļņas gūšanu, bet lai sasniegtu vislabāko rezultātu jebkurai darbībai jābūt plānotai, tas nozīmē, ka mārketinga funkciju īstenošana uzņēmumā nozīmē ne tikai pircēju vajadzību noteikšanu, bet arī visas saimnieciskās darbības orientēšanu uz pircēju pieprasījuma apmierināšanu.
Mārketinga jēdziens ir ļoti plašs, bet mūsdienās nav neviena uzņēmuma kas nav nopietni pievērsies šim jautājumam, jo tas svarīgi- gan produkta virzība tirgū, gan paša uzņēmuma virzīšana tirgū, jaunu attīstības iespēju meklēšana un esošo iespēju novērtēšana.
Ņemot vērā mārketinga nozīmi un aktualitāti komercdarbības attīstībā, izvēlēta kursa darba tēma ”Uzņēmuma mārketinga darbība”.
Kursa darba mērķis ir:
noteikt, kā SIA “XXX” organizē mārketinga darbību.
Kursa darba uzdevumi:
1.noteikt uzņēmuma galvenās darbības nozares un galvenās attīstības iespējas;
2.papildinot teoriju, sniegt ieskatu uzņēmuma mārketinga darbībā;
3.izvērtēt uzņēmuma vājās un stiprās puses (veikt SVID analīzi).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants