Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sporta metodika', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Vecums, posms
Sākumskolas
Vecuma īpatnību raksturojums
Cieša un trešā atkarība starp kustību aktivitāti un bērnu garīgo attīstību.
Fizisko īpašību attīstīšana (sensitīvais periods)
Bērns spēj koncentrēties mācīties, uztvert skolotāja teikto. Bērniem fiziskā aktivitāte ir periodiska spontāna un ar gadījuma raksturu.
Fiziskie vingrinājumi, kustības
nepieciešami
Nepieciešams veidot līdzsvara sajūtu. Ja turpina nostiprināt pēdas muskuli, lai neveidotos plakana pēda:
Soļošana un skriešana uz pirkstgaliem
Jāmāca muskuļu un locītavu sajūta:
Ripināt bumbas vai citus priekšmetus ar labu un kreiso roku.
Jāizvairās vai aizliegts izmantot
Nedrīkst ilgstoši sēdēt, lai nerastos mugurkaula deformācija. Saskriešanas fiziskās aktivitātes laikā jāizvairās no deguna sasitumiem , jo starpdeguna kauli nav pārkaulojušies.
Metodikas pamati
Jāpielieto:
Sacensību un rotaļu metode;
Vārda metode;
Demonstrējuma metode;
Vesela kustību mācīšanas metode.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants