Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 1.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 2.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 3.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 4.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 5.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 6.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 7.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 8.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 9.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 10.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 11.
  • Prezentācija 'Zīmola komunikācija sociālajos tīklos', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Kādēļ izvēlēties sociālos medijus zīmola komunikācijā?
Sociālie mediji ir ietekmīgākais un populārākais interneta resurss
Sociālie mediji ir efektīvi (iespējas tieši un precīzi uzrunāt mērķauditoriju tai atbilstošā veidā un vidē)
Sociālie mediji ir ilgtermiņa ieguldījums uzņēmuma tēlā (Iespēja veidot attiecības starp esošajiem un topošajiem klientiem. Atmiņā paliekoša komunikācija.)
Kamēr uzņēmumi vēl domā par iespēju apgūt sociālos tīklus, tikmēr viņu konkurenti jau aktīvi darbojas un uzrunā patērētājus
Kā arī tos izmanto daudzi uzņēmumu esošie un topošie klienti
Arvien vairāk klienti vēlas komunicēt ar uzņēmumiem soc. tīklos
Iemantotie sekotāji piesaista jaunus sekotājus un klientus (pēc veiksmīgas komunikācijas ar zīmolu)

Atlants