Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 1.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 2.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 3.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 4.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 5.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 6.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 7.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 8.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 9.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 10.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 11.
  • Referāts 'Veļas pulvera sastāvs, to ietekme uz vidi, nonākot ūdens tilpnēsVidei draudzīgi ', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Savādi, kopš 1996. gada, kad VAK veica veļas pulveru pētījumus, nekas būtisks tirgus piedāvājumā nav mainījies. Kopumā lielās transnacionālās korporācijas kā “Henkel”, “Benckiser”, “Procter & Gamble”, “Cusson’s” un “Lever” savu piedāvājumu Latvijas tirgum nav mainījušas. Pamatformula ir viena un tā pati – pārdot lētu (lasi: videi kaitīgu) sastāvu par dārgu cenu. Dīvaini, ka šīs pašas kompānijas, kas sadala arī Rietumeiropas tirgu, tur piedāvā pavisam cita sastāva mazgāšanas līdzekļus. Ir, protams, atšķirības likumdošanā – ko drīkst un ko nedrīkst pārdot, vēl lielākas atšķirības ir likumdošanas ievērošanā no valsts institūciju puses un neapšaubāmi arī patērētāju pieprasījumā. Un tomēr – ja, piemēram, “Procter $ Gamble” ieguldītu tikpat līdzekļu videi mazāk kaitīga pulvera reklāmā, cik šobrīd iegulda, reklamējot Tide vai Ariel, - vai tad cilvēki nenoticētu un nepirktu videi draudzīgāku pulveri? …

Autora komentārsAtvērt
Atlants