Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Zīmola izmaiņas. Gadījuma analīze: VAS "Latvijas Pasts"', 1.
  • Referāts 'Zīmola izmaiņas. Gadījuma analīze: VAS "Latvijas Pasts"', 2.
  • Referāts 'Zīmola izmaiņas. Gadījuma analīze: VAS "Latvijas Pasts"', 3.
  • Referāts 'Zīmola izmaiņas. Gadījuma analīze: VAS "Latvijas Pasts"', 4.
  • Referāts 'Zīmola izmaiņas. Gadījuma analīze: VAS "Latvijas Pasts"', 5.
  • Referāts 'Zīmola izmaiņas. Gadījuma analīze: VAS "Latvijas Pasts"', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Savā darbā vēlos aprakstīt izmaiņas, ko vairāku gadu garumā ir piedzīvojusi iestāde un tās zīmols, ar kuru, nepārspīlējot, ir nācies saskarties visiem Latvijas iedzīvotājiem un, protams, arī man, proti – Valsts akciju sabiedrība Latvijas Pasts (turpmāk tekstā - LP). Pastam vienmēr ir bijusi liela nozīme, kopš vien cilvēki ir vēlējušies savus sūtījumus nogādāt kādam citam lielākā vai mazākā attālumā un pasta pakalpojumi ir tikuši padarīti oficiāli pieejami par noteiktu samaksu visiem, kas to vēlas. Dažus no pasta pakalpojumiem nevar dublēt neviena cita institūcija, arī pasta garā vēsture ļauj tam baudīt unikālu statusu un iedzīvotāju uzticību, jo bez sava nacionālā pasta uzņēmuma nav iedomājam neviena mūsdienu valsts.
Pasta vēsture Latvijā bijusi gara un tā statuss mainījies, saglabājot pamata pakalpojumus. Kā vēsta LP māja lapa, par pasta dibināšanas gadu Latvijā pieņemts uzskatīt 1632.gadu, Latvijas valsts nodibinātās pasta iestādes sāka darboties kopš 1918.gada, savukārt 1992.gada 2.janvārī tika dibināts LP mūsu dienu variants - valsts uzņēmums "Latvijas pasts". Latvijā daļu no LP pakalpojumiem pašlaik spēj piedāvāt tikai abonēšanas centrs „Diena”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants