Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts '"Latvija Statoil" klientu lojalitātes programmas analīze', 1.
  • Referāts '"Latvija Statoil" klientu lojalitātes programmas analīze', 2.
  • Referāts '"Latvija Statoil" klientu lojalitātes programmas analīze', 3.
  • Referāts '"Latvija Statoil" klientu lojalitātes programmas analīze', 4.
  • Referāts '"Latvija Statoil" klientu lojalitātes programmas analīze', 5.
  • Referāts '"Latvija Statoil" klientu lojalitātes programmas analīze', 6.
  • Referāts '"Latvija Statoil" klientu lojalitātes programmas analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Tā kā pati esmu pastāvīgā SIA „Latvija Statoil” kliente, izvēlējos rakstīt par klientu lojalitātes programmu tieši šajā uzņēmumā.
Viens no veidiem, kā šī kompānija cenšas „noturēt” klientus kā privātpersonas, ir Statoil Extra kartes piedāvāšana degvielas uzpildes stacijās, kas dod atlaides, iegādājoties degvielu, un, atšķirībā no citu uzņēmumu prakses, tiek izsniegtas bez maksas.
Uzņēmuma interneta mājas lapā pieejama izsmeļoša informācija gan par Statoil Extra kartes programmu, atlaižu līmeņiem, gan par to, kā šo karti var iegūt, kā arī ir pieejami tās lietošanas noteikumi.
„1Informācija par programmu
Viena karte visiem atlaižu līmeņiem!
Pateicoties jaunajai Statoil Extra lojalitātes programmai, tagad viss ir vienkārši!
Vairs nav jāgaida, lai saņemtu jaunu karti – Statoil extra karti Jūs varat saņemt jebkurā Statoil degvielas uzpildes stacijā, un vienu un to pašu karti varat izmantot jebkurā atlaižu līmenī. Pāriešana jaunā atlaižu līmenī notiek automātiski, un Jūs varat turpināt izmantot to pašu karti.
- Atlaides un cita veida piedāvājumi Statoil degvielas uzpildes stacijās.
- Par pirkumiem var norēķināties gan skaidrā naudā, gan ar bankas norēķinu karti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants