Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pieaugušo izglītošanās dažādos vecuma posmos, teoriju salīdzinājums', 1.
  • Konspekts 'Pieaugušo izglītošanās dažādos vecuma posmos, teoriju salīdzinājums', 2.
  • Konspekts 'Pieaugušo izglītošanās dažādos vecuma posmos, teoriju salīdzinājums', 3.
  • Konspekts 'Pieaugušo izglītošanās dažādos vecuma posmos, teoriju salīdzinājums', 4.
  • Konspekts 'Pieaugušo izglītošanās dažādos vecuma posmos, teoriju salīdzinājums', 5.
  • Konspekts 'Pieaugušo izglītošanās dažādos vecuma posmos, teoriju salīdzinājums', 6.
  • Konspekts 'Pieaugušo izglītošanās dažādos vecuma posmos, teoriju salīdzinājums', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Cilvēkam, savu dzīvi un izglītošanos uzsākot, galvenā motivācija ir vēlme izzināt, bet sākumā šo impulsu dod vecāki un pedagogi, kuri rosina vēlmi apgūt. Tāpēc pieaugušie un bērni mācās atšķirīgi. Pieaugušie, vēlmi mācīties izjūt tad, kad vēlas pārmaiņas, labāku darbu, lielāku atalgojumu vai vēlas sevi apliecināt.
2. Katrā cilvēka dzīves posmā vēlme izglītoties ir atšķirīga, to ietekmē vecums, iepriekšējo vecuma posmu pieredze, ģimene un sabiedrība, finansiālais stāvoklis un, galvenokārt, cilvēka mērķi, sapņi, vērtības un motivācija tālākajai nākotnei. Cilvēks vēlas būt sabiedrībā noderīgs, mācēt izprast sevi un savas vajadzības.
3. Katrs nākamais cilvēka dzīves posms ir atkarīgs no tā, kāda pieredze un kāda attīstība ir bijusi iepriekšējā dzīves posmā. Tāpēc ārkārtīgi svarīga ir cilvēka bērnība, kādu pamatu izglītībai, interesei par sevis izzināšanu, vērtībām un izaugsmes nepieciešamību bērnam nodod vecāki.

Atlants