Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 1.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 2.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 3.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 4.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 5.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 6.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Vērtēšanas metožu pareizs lietojums var atvieglot un padarīt veiksmīgāku mācību procesa organizēšanu un vadīšanu;
2. Pirms lietot kādu no vērtēšanas metodēm, skolotājam ir jāiepazīstas ar tās struktūru un pareizu veidošanu, lai izvairītos no kļūdām un neparedzētiem gadījumiem, kas ir iespējami mācību procesa laikā;
3. Vērtēšanas metodes ir līdzekļi, ar kuru palīdzību attīstīt bērnu domāšanu, spriestspēju, intelektuālo attīstību, kā arī novērot un izanalizēt skolēnu attīstības līmeni, sasniegumu rezultātus un tamlīdzīgi;
4. Skolotājam savā darbā būtu lietderīgi izmantot jebkuru no aprakstītajām metodēm, to iepriekš pielāgojot skolēnu vajadzībām un vēlamajiem rezultātiem;
5. Skolotājam ir jāizprot, kura metode ir pielietojama pirmsskolā, kura – sākumskolā un tamlīdzīgi, lai nerastos problēmas ar tās izveidošanu un piedāvāšanu skolēniem;
6. Lai metodes tiktu pielietotas visaugstākajā līmenī, skolotājam jābūt spēcīgām zināšanām par katras metodes plusiem un mīnusiem, struktūru un tā tālāk;
7. Skolotājam jāprot paskaidrot, ka šādas vērtēšanas metodes nekādā ziņā negatīvi neiespaidos skolēnu atzīmes, bet gan būs kā palīglīdzeklis, lai šīs atzīmes paaugstinātu, lai skolēni izprastu paši savu darbību un tās rezultātu nozīmīgumu.


Autora komentārsAtvērt
Atlants