Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 1.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 2.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 3.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 4.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 5.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 6.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 7.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 8.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 9.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 10.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 11.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 12.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 13.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 14.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 15.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 16.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 17.
  • Referāts 'Viesnīcas "Venta SPA Hotel" attīstības projekts', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.1.  Makrovides analīze    4
1.2.  Mikrovides analīze    5
1.3.  S/V profils tūrisma vietai    13
2.  Divu noieta tirgus segmentu analīze    14
3.  Izmaksu plāns    15
4.  Bezzaudējumu rēķini    16
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisms Latvijā pēdējo gadu laikā kļuvis pieprasīts gan vietējo, gan ārvalstu iedzīvotāju vidū. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku dzīvo un strādā pilsētās, kur ikdienā bieži nākas piedzīvot stresa situācijas, negācijas, līdz ar to tas rada vēlmi pavadīt savu brīvo laiku svaigā gaisā un savam garam un dvēseles labsajūtai, labprāt izmanto SPA tūrisma naktsmītņu pakalpojumus, jo tās piedāvā īpaši patīkamu atpūtu. Veiksmīgas darbības rezultātā paveras iespējas paplašināt pakalpojumu piedāvājumu, līdz ar to piesaistot jaunus klientus.
Šī projekta darba mērķis - ir izveidot tūrisma produktu – viesnīcas SPA kompleksu „Venta”, kurš spētu veiksmīgi darboties, apmierināt klientu vēlmes pēc klusuma, miera un atveseļošanās un arī nestu ieguldījumu gan pilsētas, gan reģiona attīstībā.
1.1. Makrovides analīze
1.Ekonomiskā:
Viesnīca ir domāta cilvēkiem, kuru ienākumu līmenis ir vismaz augstāks par vidējo, jo pakalpojumi viesnīca pavisam nav lēti. Viesnīca atbilst konkrētajiem kritērijiem, kurus pieprasa klienti un tieši tāpēc mūsu klientiem jābūt stabils ienākums. Viesnīca pieder pie vidējā izmēra kompleksa. Tā kā Latvijas iedzīvotāju ekonomiskajā situācija ir acīmredzams nevienmērīgs sadalījums: ļoti maz cilvēku ar ļoti augstu ienākumu, diezgan maz arī vidējā līmeņa cilvēku un samērā daudz to, kuri pieder pie zemākā ienākuma grupas. Vidējais slānis ir skaitliski pārāk mazs, tāpēc arī parādās nevienmērīgums. Mūsu viesnīca, protams, orientējas uz 2 augstākajiem līmeņiem.…

Atlants