-
Atļaujas mārketings
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Atļaujas mārketinga teorētiskie aspekti | 4 |
1.1. | Atļaujas mārketinga līmeņi | 7 |
1.2. | Atļaujas mārketinga stratēģija klienta piesaistīšanai | 9 |
2. | Atļaujas marketinga programmas novētējums | 12 |
2.1. | Atļaujas mārketinga galveno jautājumu apzināšana | 12 |
2.2. | Atļaujas un klasiskā mārketinga pieeju salīdzinājums | 14 |
3. | Atļaujas mārketinga ietekme uz mūdienu patērētāju | 16 |
Secinājumi un priekšlikumi | 19 | |
Literatūras saraksts | 20 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Atļaujas marketings kā alternatīva, dod patērētājam iespēju pašam no brīvas gribas atsaukties un atļaut piedāvāt sev preces vai pakalpojumus, rezultātā, nodrošinot savstarpējo noderīgo apmaiņu starp pircēju un pārdevēju.
2. Atļaujas mārketinga izplatītājs, mērķtiecīgi izmantojot atļauju visā savā turpmākajā darbībā, darbojas, lai pārorientētos no „atrast pēc iespējas vairāk potenciālo klientu” pieejas uz „pārvērst maksimāli daudz potenciālo klientu par klientiem” pieeju.
3. Atļaujas mārketings ir uz disciplīnu balstīts process, kas jebkuram izplatītājam dod iespēju saņemt vienāda līmeņa uzmanību un efektivitāti no klientiem.
4. Atļaujas mārketinga uzdevums ir iesaistīt patērētāju mārketinga procesā, nepārslēgt uzmanību, iegūt uzticību, netraucēt ar reklāmu, un pateikt viņam attiecīgo informāciju par ko viņš ir ieinteresēts dotajā brīdī.
5. Pastāv pieci atļaujas līmeņi, kas tiek iedalīti nozīmīguma secībā, augstāko no tiem, kuram tiek iedalīta milzīga privilēģija un ievērojams risks, sauc par „intravenozo” līmeni.
6. Atļaujas mārketinga galvenais instruments ir internets, bet klasiskajā tiek izmantoti visi masu mediji: reklāma (TV, radio, drukātie mediji), publicitāte (informācija un viedoklis par produktiem, ko pauž trešās puses), tiešais mārketings (prezentācijas, kuponi, produktu paraugi).
7. Atļaujas mārketings atšķirās no klasiskā mārketinga galvenokārt ar to, ka atļaujas mārketings ir personisks, bet klasiskais mārketings ir tendēts uz masu.
…
Ievads 3 1. Atļaujas mārketinga teorētiskie aspekti 4 1.1. Atļaujas mārketinga līmeņi 7 1.2. Atļaujas mārketinga stratēģija klienta piesaistīšanai 9 2. Atļaujas marketinga programmas novētējums 12 2.1. Atļaujas mārketinga galveno jautājumu apzināšana 12 2.2. Atļaujas un klasiskā mārketinga pieeju salīdzinājums 14 3. Atļaujas mārketinga ietekme uz mūdienu patērētāju 16 Secinājumi un priekšlikumi 19 Literatūras saraksts 20