Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Mārketinga prakses uzdevumi    3
  1. uzdevums    4
  2. uzdevums    5
  3. uzdevums    6
  4. uzdevums    7
  5. uzdevums    8
  6. uzdevums    9
  7. uzdevums    10
  8. uzdevums    11
  9. uzdevums    12
  10.uzdevums    14
  11. uzdevums    17
  12. uzdevums    18
  13. uzdevums    19
  14. uzdevums    20
  15. uzdevums    22
  16. uzdevums    23
  17. uzdevums    24
  18.uzdevums    25
  Prakses atskaite(kopsavilkums)    26
Darba fragmentsAizvērt

Argumentējiet spriedumu (180 – 200 vārdi): “Kāpēc mārketinga speciālistam jāpārzina klientu vēlmes, vajadzības un pirkšanas motīvi?”


Mārketinga speciālistam nepieciešams pārzināt klientu vēlmes un vajadzības, galvenokārt, tāpēc, lai varētu veiksmīgi noteikt kādus produktus uzņēmumam ražot vai kādus pakalpojumus sniegt. Veiksmīgas produkta realizācijas pamatā ir produkta efekts uz patērētāju un klienta vajadzība pēc tā. Apmierināts klients ir uzņēmuma labākā reklāma, tādēļ svarīgi, lai klients pārdošanas rezultātā iegūtu preci, kas viņam vajadzīga un atbilst viņa vēlmēm. Šādā situācijas modelī ieguvēji ir visi: klients iegādājies sev atbilstošu preci, kas apmierina viņa vajadzības, uzņēmums pārdevis saražoto produkciju, gūstot peļņu. Pārdodot produktus, kuri pircējam nav īsti nepieciešami, šķietami, iespējams realizēt vairāk, taču, iespēja, ka šāds klients atgiezīsies pie uzņēmuma vēl kādreiz vai ieteiks to saviem draugiem ir ļoti minimāla.
Vēl svarīgi pārzināt klientu iepirkšanās motīvus, lai varētu veikt uzlabojumus esošajos produktos un veiksmīgi piedāvātu koplietošanas produktus. Arī veidojot reklāmas vizuālo noformējumu, klienta vēlmēm ir liela nozīme. Ja mārketinga speciālists pārzinās šīs vēlmes, reklāma uzrunās mērķauditoriju. Tas pats attiecas uz veicināšanas metodēm-tas vai šīs metodes iedarbosies uz patērētāju ir atkarīgs no viņa iepirkšanās motīviem.
Turklāt, pārzinot klientu vēlmes, vajadzības un iepirkšanās motīvus, mārketinga speciālists spēj operatīvi paredzēt izmaiņas tirgū un laicīgi reaģēt uz tām, tādējādi nodrošinot savam uzņēmumam iespējami lielāko peļņu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants