Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma analīze', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  SATURS    2
  IEVADS    3
1.  COCA-COLA VĒRTĪBAS,VĪZIJA UN MISIJA    4
1.1.  Coca-colas misija    4
1.2.  Cocacola vīzija    4
1.3.  Coca-cola vērtības    4
2.  COCA-COLA SVID ANALĪZE    6
2.1.  Coca-cola stiprās puses    6
2.2.  Coca-cola vājās puses    7
2.3.  Coca-cola iespējas    7
2.4.  Coca-cola draudi    8
  PIELIKUMS    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    10
Darba fragmentsAizvērt

Coca-Cola ir tirgus līderis bezalkoholisko dzērienu nozarē, Coca-Cola ir viens no slavenākajiem zīmoliem visā pasaulē. Neatkarīgi no tā, vai tās ir jūsu mājas, birojs, veikali, viesnīcas, bāri vai restorāni, Coca-Cola ir visur!
94% pasaules iedzīvotāju atpazīst zīmolu uzreiz pēc tā sarkanbaltsarkanā Coca-Cola logotipa saskaņā ar Business Insider. Vidēji katru sekundi katru dienu tiek patērēti vairāk nekā 10 000 bezalkoholisko dzērienu no Coca-Cola.
Coca-Cola 1886. gadā Atlantā izveidoja Džons Pembertons. Dažu gadu laikā Coca-Cola kļuva par atzītāko, pazīstamāko un plaši izplatīto zīmolu pasaulē. Pašlaik Džeimss Kvinsijs ir šīs mega korporācijas izpilddirektors.…

Atlants