-
Uzņēmuma analīze
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
4 vienības
Atsauces:
Nav
Laikposms:
2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| SATURS | 2 | |
| IEVADS | 3 | |
| 1. | COCA-COLA VĒRTĪBAS,VĪZIJA UN MISIJA | 4 |
| 1.1. | Coca-colas misija | 4 |
| 1.2. | Cocacola vīzija | 4 |
| 1.3. | Coca-cola vērtības | 4 |
| 2. | COCA-COLA SVID ANALĪZE | 6 |
| 2.1. | Coca-cola stiprās puses | 6 |
| 2.2. | Coca-cola vājās puses | 7 |
| 2.3. | Coca-cola iespējas | 7 |
| 2.4. | Coca-cola draudi | 8 |
| PIELIKUMS | 9 | |
| IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 10 |
Darba fragmentsAizvērt
Coca-Cola ir tirgus līderis bezalkoholisko dzērienu nozarē, Coca-Cola ir viens no slavenākajiem zīmoliem visā pasaulē. Neatkarīgi no tā, vai tās ir jūsu mājas, birojs, veikali, viesnīcas, bāri vai restorāni, Coca-Cola ir visur!
94% pasaules iedzīvotāju atpazīst zīmolu uzreiz pēc tā sarkanbaltsarkanā Coca-Cola logotipa saskaņā ar Business Insider. Vidēji katru sekundi katru dienu tiek patērēti vairāk nekā 10 000 bezalkoholisko dzērienu no Coca-Cola.
Coca-Cola 1886. gadā Atlantā izveidoja Džons Pembertons. Dažu gadu laikā Coca-Cola kļuva par atzītāko, pazīstamāko un plaši izplatīto zīmolu pasaulē. Pašlaik Džeimss Kvinsijs ir šīs mega korporācijas izpilddirektors.…










