Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrēta rotaļnodarbība. Labestība', 1.
  • Konspekts 'Integrēta rotaļnodarbība. Labestība', 2.
  • Konspekts 'Integrēta rotaļnodarbība. Labestība', 3.
  • Konspekts 'Integrēta rotaļnodarbība. Labestība', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Sagatavošanas grupa (5-6 gadi)
Iepriekšējais darbs: attēlu skatīšanās, pārrunas/diskusijas, Maršaka lugas „Kaķu nams” lasīšana.
Audzinātāja: Bērni, šodien mums būs neparasta nodarbība. Mēs runāsim par labestību. Kā jūs domājat, kas ir labestība? Kādu cilvēku sauc par labestīgu? Kā tev šķiet, tu esi labestīgs? Kuru no bērniem tu uzskati par labestīgu? Kāpēc? Ja cilvēks ir labestīgs, tad kāds viņš ir? (uzmanīgs, rūpīgs, mīļš...) Kāds ir cilvēks, kurš nav labestīgs? (ļauns, rupjš, vienaldzīgs...)
Kā jūs domājiet, labestību var pataustīt? Vai labestībai ir smarža, garša? Kā var ieraudzīt labestību? Un kur? (darbos, jūtās, rīcībā...)
Audzinātāja pievērš bērnu uzmanību paplātei ar priekšmetiem. Bērni, aplūkojiet šos priekšmetus: puķe, netīra tasīte, salauzta rotaļlieta, saplēsta grāmata, graudiņi, norauta ķepa rotaļu kaķim, papīra lapa un flomāsters, skaista lelle, konfektes. Ar šo priekšmetu palīdzību var izdarīt labu darbu. Kādu tieši, to mēs uzzināsim uzspēlējot spēli „Maģiskā bumba”. Mēs sniegsim pa apli maģisko bumbu ar vārdiem. Tas bērns, kura rokās būs bumba, izvēlēsies vienu priekšmetu no paplātes un pastāstīs par labu darbu, ko var veikt ar šo priekšmetu.
Bērni: uzdāvināt puķi, izmazgāt netīro tasīti, pabarot putnus ar graudiņiem, salabot rotaļlietu, salīmēt grāmatu, uz papīra lapas uzzīmēt skaistu zīmējumu un uzdāvināt mammai, skaisto lelli uzdāvināt, piešūt kaķim ķepu, pacienāt ar konfekti draugu.

Atlants