Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Animācija', 1.
  • Referāts 'Animācija', 2.
  • Referāts 'Animācija', 3.
  • Referāts 'Animācija', 4.
  • Referāts 'Animācija', 5.
  • Referāts 'Animācija', 6.
  • Referāts 'Animācija', 7.
  • Referāts 'Animācija', 8.
  • Referāts 'Animācija', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Vēsture    4
  Tradicionālā animācija    5
  Leļļu animācija    5
  Datoranimācija    6
  Animācijas tehnikas    7
  Izmantotā literatūra    8
Darba fragmentsAizvērt

Animācija ir secīgi ātra displeja 2-D vai 3-D attēli vai modeļu pozīcijas, kas izveido kustību. Tā ir optisko ilūziju kustībaun var tikt izveidota un parādīta dažādos veidos. Visbiežākā veidošanas metode ir kā kinofilma vai video programma, kaut arī ir vairākas citas animācijas.
Fantasmagorie by Emile Cohl, 1908 Agrīnās animācijas mēģinājuma piemērus var atrast paleolīta alu gleznojumos. Šajos gleznojumos dzīvnieki ir attēloti ar vairākām kājām, tādā veidā skaidri mēģinot parādīt kustību. (Sito 95).
Uz 5200 gadu vecas māla bļodas, kas atrasta Irānā, uzgleznotas kazas dažādās pozīcijās uz bļodas malām. Tas tiek uzskatīs par piemēru agrīnajai animācijai.
Nav viena persona, kuru var uzskatīt par filmu animācijas "autoru", jo bija vairāki cilvēki, kas veica vairākus projektus, kurus varētu uzskatīt par dažāda veida animācijas piemēriem, vienā un tajā pašā laikā.
Georges Melies, bija specefektu filmu radītājs. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants