Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 1.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 2.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 3.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 4.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 5.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 6.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 7.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 8.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 9.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 10.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 11.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 12.
  • Referāts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Ceturtais mājas darbs', 13.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
No aptauju apkopošanas un iegūtajiem datiem, autore var izvirzīt šadus secinājumus:
1. Aptaujātas personas vecumā no 21 – 28 gadu vecumam, līdz ar to var secināt, ka personas šajā vecumā ir aktīvas, meklē savu īsto nodarbošanos, izmēģina visu, ko dzīve sniedz.
2. Grupas vidējais rādītājs nav būtiski atšķirīgs no individuāli izanalizēto personu rādītājiem un to motivācijas vajadzībām.
3. Pamatā kā svarīgāko personas ir norādījušas Piederības vajadzību, Atzinības vajadzību un Pašrealizācijas vajadzību, kuras ir augstākā līmeņa vajadzības.
4. Mazāk svarīgas ir Izziņas vajadzība un Varas vajadzība, bet kā nesvarīgākās vajadzības personas ir norādījušas Materiālās vajadzības un Drošības vajadzības.
5. Respondenti, pamatā mācās, lai pilnveidotu sevi, pierādītu sev un apkārtējiem savas spējas, saņemtu atzinību par padarīto, kas noteikti ceļ cilvēka pašvērtējumu.
6. Varas un Izziņas vajadzības nav būtiski izceltas, līdz ar to var secināt, ka dažas personas mācās, lai iegūtu jaunas zināšanas un varu, savukārt, citas – izvairās no jaunas informācijas ieguves un nevēlas varu pār citiem cilvēkiem un apkārt notiekošo.
7. Tā kā personas kā mazāk svarīgu ir norādījušas Materiālās un Drošības vajadzības, tad var secināt, ka zemākā līmeņa vajadzības respondentiem ir apmierinātas un tās nesagādā nekādas rūpes. Šīs vajadzības nav iemesls, lai respondenti mācītos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants