Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Mācību prakses mape dabas metodikā', 1.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakses mape dabas metodikā', 2.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakses mape dabas metodikā', 3.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakses mape dabas metodikā', 4.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakses mape dabas metodikā', 5.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakses mape dabas metodikā', 6.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakses mape dabas metodikā', 7.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakses mape dabas metodikā', 8.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakses mape dabas metodikā', 9.
  • Prakses atskaite 'Mācību prakses mape dabas metodikā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķi:

1.Attīstīt novērošanas prasmes, mēģinot saskatīt pārmaiņas dabā.
2.Aprakstīt konkrētu situāciju, pamanot notiekošās pārvērtības dabā dažādās laika situācijās.
3.Attīstīt saudzīgas attieksmes pret dabu, ieklausoties, iejūtoties dabā ka tās sastāvdaļa.

Uzdevumi.

1.Izvēlēties konkrētu vidi, vietu, kurā veiksiet novērojumus dažādos laika posmos, situācijās. Raksturojiet tās atrašanās vietu, tajā atrodamos objektus.
2.Izveidot izvēlētās vides, objekta novērojuma aprakstu, veicot pētījumu 5 reizes, dažādās situācijās, laika posmos. Parādīt izmaiņas, kas noticis savādāk. Pamatot, paskaidrot tās utt.
3.Jaunu augu atpazīšana. Izvēlēties augus, ko pati līdz šim nezināju.
4.“ Kas dzīvo zem akmeņiem?”
5.Vēstule” Kad liekas- pat akmenim ir dvēsele.”
6.Objektu kolekcija. Apraksts , nosaukums.
7.Mācību prakses kopsavilkums.





1diena.
Dienas moto.- ” Aiziet, atrast, izvēlēties.”
Uzdevumi. 1. Gatavošanās vērojumam.
2.Konkrētās vides izvēle.

Cilvēks, putns, saule, gaiss ir dabas daļa. Tāpat kā katram vecākam arī Dabas mātei ir mīļi visi tās bērni. Katru krūmiņu, katru zālīti, kociņu, zvēriņu tā aprūpē un tur savā gādībā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants