Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 1.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 2.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 3.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 4.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 5.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 6.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 7.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 8.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 9.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 10.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 11.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 12.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 13.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 14.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 15.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 16.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 17.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 18.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 19.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 20.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 21.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 22.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 23.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par viesnīcu', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  VIESNĪCAS UN RESTORĀNA “TAVERNA DE LA SAL” RAKSTUROJUMS    3
1.1.  Uzņēmuma veids, lielums, sniegto pakalpojumu veidi un apjoms, vieta tirgū    3
1.2.  Uzņēmuma darbības un galveno finanšu rādītāju raksturojums    4
2.  UZŅĒMUMA PAKALPOJUMI UN TO NODROŠINĀŠANA KLIENTIEM    6
2.1.  Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to izmantošana    6
2.2.  Uzņēmuma pakalpojumu, to specifikas un kvalitātes novērtējums    7
2.3.  Uzņēmuma pārdošanas kanāli, cenu politika    10
3.  UZŅĒMUMA PERSONĀLA VADĪBA    12
3.1.  Uzņēmuma vadīšanas (menedžmenta) raksturojums    12
3.2.  Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze    14
4.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    16
5.  UZŅĒMUMA PIEGĀDĀTĀJI    18
5.1.  Sadarbība ar vietējo pašvaldību    18
6.  PRAKSES LAIKĀ VEIKTIE PIENĀKUMI UN FUNKCIJAS    19
  SECINĀJUMI    21
  PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    23
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Uzņēmumam “Taverna de la Sal” viesnīcā ir specifiska mērķauditorija- tikai pieagušie, kas rāda ļoti intīmo un romantisko atmosfēru uzturēšanas laikā, tāpēc tas sašaurina konkurentu skaitu līdz 2-3 līdzīgas klases viesnīcām.
Starp augstāka amata pārstāvjiem- direktoriem un restorāna vadītāju bieži tiek izmantotā neformāla komunikācija, kas dažreiz var traucēt koncentrēties darbam gan pieredzējušiem, gan jaunajiem darbiniekiem, kas savulaik izraisīja problēmas.
Uzņēmumā strādā gan pieredzējušie, gan jaunie darbinieki, kas savukārt veido drudzīgo atmosfēru un komandas garu, jo pieredzējušie darbinieki izpalīdz jaunajiem darbiniekiem, bet jaunie motivē pieredzējušos ar savu enerģiju un spēku.
Uzņēmumā piedāvā daudz pakalpojumus un produktus, tomēr to pārdošanā vai nodrošināšanā dažreiz tiek pieļautas kļūdas no darbiniekiem, kas var izraisīt neapmierinātību no klientu puses.
Uzņēmuma viesnīcā strādāja istabene un viesnīcas direktore/vadītāja, kas šogad bija pietiekams skaits, lai viesnīca varētu apmierināt jebkura klienta vēlmes.
Uzņēmuma restorānā dažreiz strādāja tikai 3 viesmīļi, kas ir ļoti mazs skaits, lai varētu uzņemt un apkalpot vairāk nekā 130 klientus, tāpēc dažreiz bija jūtams, kā trūkst darbinieku.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants