Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 1.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 2.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 3.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 4.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 5.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 6.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 7.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 8.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 9.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 10.
  • Referāts 'Vadības teorija; vispārējās kvalitātes menedžments', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SIA „X” darbības virziens    3
2.  Organizācijas struktūra    3
3.  Organizācijas misija un mērķi    4
3.1.  uzņēmuma stratēģiskie mērķi    4
3.2.  taktiskie mērķi    5
3.3.  operatīvie mērķi    5
4.  Organizācijas iekšējās vides elementi    6
4.1.  Mērķi    6
4.2.  Darbinieki    6
4.3.  Struktūra    6
4.4.  Darba kultūra    6
4.5.  Tehnoloģijas    7
5.  Organizācijas ārējās vides elementi    7
5.1.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    7
5.2.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    8
6.  komunikāciju veidi un lēmumu pieņemšanas struktūra    9
6.1.  komunikāciju veidi    9
6.2.  lēmumu pieņemšanas atbilstība struktūrai    9
7.  Organizācijas motivēšanas modelis    9
8.  Organizācijas kontroles modelis    10
9.  Vadītāja vadīšanas stils, izmantotās varas veidi, rīcība konfliktu vai stresa situācijās    11
9.1.  Vadītāja vadīšanas stils    11
9.2.  Izmantotās varas veidi    11
9.3.  Rīcība konfliktu un stresa situācijās    11
Darba fragmentsAizvērt

9. Vadītāja vadīšanas stils, izmantotās varas veidi, rīcība konfliktu vai stresa situācijās
9.1 Vadītāja vadīšanas stils
Kā lielākā daļa uzņēmumu, arī SIA ”X” nepiekopj vienu konkrētu vadīšanas stilu. Uzņē-mumā valda demokrātiskā jeb koleģiālā stila un liberālā vai konsultatīvā stila apvienojums. Šos stilus vairāk vai mazāk ietekmē vadītāja personība, tāpēc uzskatu, ka atsevišķas stila pazīmes ir atkarīgas no vadītāja garastāvokļa. Piemēram, vadītājs konsultējas ar padotajiem vai vada diskusijas – tas var notikt un var nenotikt, atkarībā pēc vadītāja vēlēšanās. Spilgtākās uzņēmuma vadīšanas stila pazīmes ir :
• Katrs plāno un vada savu darbu
• Komunikācija notiek pēc brīvas vēlēšanās
• Komunikācija notiek visos virzienos
9.2 Izmantotās varas veidi
Uzņēmuma vadība izmanto personības varu, kura ir diezgan grūti prognozējama un aprak-stāma, jo šī vara balstās uz vadītāja personību, raksturu, spēju vadīt un apvienot kolektīvu kopēju mērķu sasniegšanai.
9.3 Rīcība konfliktu un stresa situācijās
Rīcība konfliktu un stresa situācijās ir diezgan atkarīga no konflikta iesaistītajām personību rakstura iezīmēm un konfliktu nozīmīguma.

Autora komentārsAtvērt
Atlants