Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 1.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 2.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 3.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 4.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 5.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 6.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 7.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 8.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 9.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 10.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 11.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 12.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 13.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 14.
  • Referāts 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
1. Samazināt sieriņu cenu, kā arī biežāk taisīt akcijas cenas, jo daudzi tos nepērk tikai augstās cenas dēļ.
2. Atgriezt uz iepakojuma vārniņas emblēmu, jo daudziem sieriņš asociējas tieši ar to.
3. Mārketinga kampaņās likt uzsvaru uz Kāruma produktu labo garšu un augsto kvalitāti, jo tie ir raksturlielumi, kas patērētājiem šķiet vissvarīgākie.
4. Uzlabot piena produktu kvalitāti, jo respondentu pieredzē ir gadījumi, kad produktu kvalitāte bijusi slikta, kas liek tiem pārstāt iegādāties šos produktus.
5. Kādiem produktiem ieviest arī caurspīdīgus iepakojumus, jo patērētāji dod priekšroku arī caurspīdīgiem iepakojumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants