Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 1.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 2.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 3.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 4.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 5.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 6.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 7.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 8.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 9.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 10.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 11.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 12.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 13.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 14.
  • Prezentācija 'Aviācijas risku pārapdrošināšana', 15.
Darba fragmentsAizvērt

11. SEPTEMBRIS
Šajā dienā UNITED AIRLINES un AMERICAN AIRLINES abas zaudēja lidmašīnas dēļ terorisma.
Apdrošinātāji izskatot apdrošināšanas pieteikumus saskārās ar izredzēm uz atlīdzību par:
Lidmašīnu KASKO (loss of hulls);
Atbildība par pasažieriem un apkalpi;
Atbildība par uz zemes esošo trešo personu nāves iestāšanos;
Šie traģiskie notikumi lielā mērā ietekmēja gan apdrošināšanas tirgu, gan pārapdrošināšanu.

11. SEPTEMBRIS
Viena no iezīmēm aviācijas tirgū ir tās lielā pakļaušanās pārapdrošināšanai.
Agrāk pārapdrošināšanas darījumi bija ļoti lēti, taču tagad tā vairs nav.
Tarifi sāka strauji pieaugt pēc 2000.gada, it īpaši pēc tā sauktajiem 11.septembra notikumiem. Šie notikumi izraisīja ļoti lielus zaudējumus apdrošināšanas kompānijām, tāpēc tās pēc iespējas ātrāk centās risināt savas kapitāla bāzes jautājumus.
Savukārt tas stipri ietekmēja tiešos apdrošinātājus, kuriem būtiskas bija papildus izmaksas.

Atlants