Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Ārpuscenu konkurence (mārketinga aktivitātes, komunikācija)
Monopola uzņēmumiem nav nepieciešamas mārketinga aktivitātes, jo pats uzņēmums ir unikāls, tomēr ļoti bieži šādi uzņēmumi sponsorē „skaļus” pasākumus.
AS „Latvijas Gāze” sponsorē daudz dažādus pasākumus, kā piemēram, LG ir Latvijas vīriešu un sieviešu basketbola izlases partneris, Latvijas Nacionālās operas patrons un Latvijas Olimpiskās komitejas sponsors.

Barjeras
Jaunu uzņēmumu ienākšanu monopola tirgū ietekmē daudz un dažādas barjeras.
Runājot par Latvijas Gāzi,
tad citiem pārdevējiem nav iespējas iekļūt šajā tirgū, jo ir nepieciešami lieli kapitālieguldījumi, kas bieži vien ir nelietderīgi (piemēram, gāzes vada izbūve, pazemes gāzes krātuves izveide u.tt.)

Atlants