Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 11.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 12.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 13.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 14.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 15.
  • Referāts 'Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Mārketinga jēdziens    4
  Mārketinga filozofija    7
  Starptautiskais mārketings    9
  Mārketinga veidi    9
  Mārktinga funkcijas un nozīme uzņēmumā    12
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens no mums ar mārketingu saskaras katru dienu. Līdz ar to daudziem cilvēkiem rodas priekšstats, ka mārketings ir saistīts ar pēc iespējas lielāku produktu skaitu pārdošanu. Tomēr ne visiem ir zināms, ka ar to visa mārketinga būtība neaprobežojas.
Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Mārketings ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru jūs veicat, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši jūs pārdodat un kāda ir šā produkta potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka jūsu piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Lai rūpīgāk izprastu mārketingu un tā būtību ir svarīgi arī iepazīties ar pamatelementiem, kas ir mārketinga pētīšanas un vadīšanas objekti. Pamatlementi ir šādi:
Vēlmes (fizioloģiskās, drošības, sociālās utt.)kā arī (izteiktas, reālas, neizteiktas, papildu un slepenas vēlmes);
Vajadzības
Pieprasījums
Produkti
Patērētāja vērtējums
Maiņa
Darījumi
Tirgus…

Autora komentārsAtvērt
Atlants