Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sabiedriskuma līmeņa ietekme uz mācību rezultātiem', 1.
  • Konspekts 'Sabiedriskuma līmeņa ietekme uz mācību rezultātiem', 2.
  • Konspekts 'Sabiedriskuma līmeņa ietekme uz mācību rezultātiem', 3.
  • Konspekts 'Sabiedriskuma līmeņa ietekme uz mācību rezultātiem', 4.
  • Konspekts 'Sabiedriskuma līmeņa ietekme uz mācību rezultātiem', 5.
  • Konspekts 'Sabiedriskuma līmeņa ietekme uz mācību rezultātiem', 6.
  • Konspekts 'Sabiedriskuma līmeņa ietekme uz mācību rezultātiem', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Datu analīze
Analizējot datus tiek apstiprināta hipotēze par līdzību, kas liecina, ka sabiedriskuma līmenis ietekmē mācību rezultātus, taču, ņemot vērā, ka nav vēl trešās grupas ar zemu sabiedriskuma līmeni rezultātus nevar uzskatīt par pilnīgi patiesiem.
Rezultāti norāda, ka vidējā atzīme ir augstāka jauniešiem ar normālu sabiedriskuma līme, bet jauniešiem ar augstu sabiedriskuma līmeni vidējā atzīme ir nedaudz zemāka. Varu secināt, ka pārāk augsts sabiedriskuma līmenis ietekmē negatīvi uz mācību rezultātiem, iespējams šiem jauniešiem vienkārši neatliek laika mācībām, jo aktivitātes sabiedrībā, kopā ar draugiem aizņem lielāko laiku, ko vajadzētu veltīt mācībām. Protams, ir jaunieši neatkarīgi no sabiedriskuma līmeņa, kas prot turēt līdzsvaru starp mācībām un aktivitātēm sabiedrībā, tādējādi nepasliktinot mācību rezultātus.
Vēl pie apstākļiem, kas var ietekmēt cilvēka darba produktivitāti var pieminēt arī saskarsmes barjeras, kam ir ļoti liela nozīme saskarsmes veidošanā ar apkārtējiem- temperamenta, rakstura, negatīvo emociju, slikta noskaņojuma barjeras u.c. Ņemot vērā to, ka konkrētajā vecuma grupā nespēju atrast jauniešus ar zemu sabiedriskuma līmeni, varu secināt, ka šajā vecumā cilvēki bez saskarsmes nevar iztikt, jo tā ir nepieciešama ik uz soļa. Ja aptaujas tiktu izsniegtas arī jaunākiem un vecākiem cilvēkiem, tad, manuprāt, būtu vieglāk atrast cilvēkus ar zemu sabiedriskuma līmeni.

Autora komentārsAtvērt
Atlants