Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Eseja 'Apmierināts klients ir laimīgs klients', 1.
  • Eseja 'Apmierināts klients ir laimīgs klients', 2.
  • Eseja 'Apmierināts klients ir laimīgs klients', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Apkalpošanas sfērā varu minēt to, ka uzņēmumi piekopj tādu pakalpojumu, kā „Slepenais pircējs” jeb „Kontrolpirkums”, ar ko tiek vērtēta apkalpošana konkrētā veikalā! Protams, pastāv vēl institūcijas, kas pārbauda uzņēmuma produktu atbilstību prasībām – normām. Pārtikas ražošanas, tirdzniecības, izplatīšanas nozarēs bieds ir Pārtikas Veterinārais Dienests, pastāv arī patērētāju aizsardzība, kas sevī ietver tādas pārbaudes kā, preces pareizs tulkojums uz nacionālo valodu, instrukcija, ISO standarti utml. ISO standarti ir tie, kas norāda galvenās disciplīnas, kas nosaka kritērijus, kā arī procedūras, lai nodrošinātu klientu prasībām atbilstošus produktus. ISO ir standarti, kas aptver vienkāršu un saskaņotu kvalitātes nodrošināsānas metodoloģiju. Manuprāt, standarti ir jāievēro, ja vēlamies iekļūt tirgū un būt līdzvērtīgi `cīnītāji, protams, te nav runa par inovācijām utml., toties arī tām ir jāatbilst noteiktiem standartiem, drošības pasākumiem utml.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants