Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Rūpnīcas "RAF" vēsture', 1.
  • Konspekts 'Rūpnīcas "RAF" vēsture', 2.
  • Konspekts 'Rūpnīcas "RAF" vēsture', 3.
  • Konspekts 'Rūpnīcas "RAF" vēsture', 4.
  • Konspekts 'Rūpnīcas "RAF" vēsture', 5.
  • Konspekts 'Rūpnīcas "RAF" vēsture', 6.
  • Konspekts 'Rūpnīcas "RAF" vēsture', 7.
  • Konspekts 'Rūpnīcas "RAF" vēsture', 8.
  • Konspekts 'Rūpnīcas "RAF" vēsture', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Rūpnīcas „RAF” (Rīgas Autobusu fabrika) dibināšanas vēsture    4
2.  Rūpnīcas produkcija un tās apjomi    5
3.  Rūpnīcas ražošanas pārtraukšana    6
  Secinājumi    7
  Izmantotie informācijas avoti    8
  Pielikums    9
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Autobusu, mikroautobusu un pat sedanu ražošana šajā rūpnīcā izrādījās ļoti veiksmīga. Rūpnīcas 50 gadu ilgas pastāvēšanas vēsturē tika pārdoti neskaitāmi mikroautobusi „Latvija”. Mūsu valsts pat zināmā veidā ieguva pasaules ievērību ar šo projektu. Sākumā neviens pat nenojauta, ka šie mikroautobusi varētu kļūt par vienu no pārdotākajām automašīnām PSRS, priekšā sev palaižot tikai tādus krievu autobūves gigantus kā „Lada” un „Moskvič” (krievu valodā: Москвич). Taču visa laime beidzās ar viena cilvēka kļūdu jeb nepareizu rīcību, kuras rezultātā „pa burbuli” nogāja visa toreizējā Latvijas autobūve.
Mūsdienās uzņēmums „Amoplant” ir vienīgais Latvijā, kura mērķis ir ražot sērijveida komerctransportu. Viņu lielākais panākums ir skolēnu autobuss, ar ko gan izdevies tikai dažiem. Šī ir mūsu iespēja kaut vai vismaz daļēji izkulties no ekonomiskās krīzes, un autobusu ražošana un eksportēšana uz citām valstīm, tam būtu labs sākums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants