Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Nestandarta reklāmu analīze', 1.
  • Eseja 'Nestandarta reklāmu analīze', 2.
  • Eseja 'Nestandarta reklāmu analīze', 3.
  • Eseja 'Nestandarta reklāmu analīze', 4.
  • Eseja 'Nestandarta reklāmu analīze', 5.
  • Eseja 'Nestandarta reklāmu analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Bite Latvija Rīgai svētkos dāvina pasaulē pirmo "flashmob dance" tautas deju

1. 2009. gada 20.augustā, kad Rīgas svētki vēl tikai gatavojās ieskaņai, telekomunikāciju operators Bite Latvija parūpējās par neparastu pārsteiguma dāvanu rīdziniekiem, organizējot pasaulē pirmo tautas dejas flashmob. Kaut flashmob dance uzplaiksnījumi, kuru ietvaros publiskā vietā negaidīti notiek spontāns dejas priekšnesums, iegūst strauju popularitāti visā pasaulē, „1st Latvian Flash Mob Dance” un Rīgas vārds ieies flashmob kustības vēsturē ar tā laikā izpildīto tautisko deju.
Rīga savu pārsteiguma dāvanu saņēma ceturtdienas pēcpusdienā pie “Laimas” pulksteņa, kad vairāki cilvēki negaidīti sāka izpildīt īpaši flashmob pasākumam veidotu horeogrāfiju. Priekšnesums ilga trīsarpus minūtes, un tajā iesaistījās vairāk nekā 60 dejotāji no četriem tautas deju kolektīviem no Rīgas, Jelgavas un Salaspils. Ar šādu dāvanu Bite ir sniegusi savu pienesumu, parādot Rīgu kā pilsētu, kura savus apmeklētājus spēj patīkami pārsteigt. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants