Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA "XFloor” apgrozījuma pieauguma prognozēšana', 1.
  • Referāts 'SIA "XFloor” apgrozījuma pieauguma prognozēšana', 2.
  • Referāts 'SIA "XFloor” apgrozījuma pieauguma prognozēšana', 3.
  • Referāts 'SIA "XFloor” apgrozījuma pieauguma prognozēšana', 4.
  • Referāts 'SIA "XFloor” apgrozījuma pieauguma prognozēšana', 5.
  • Referāts 'SIA "XFloor” apgrozījuma pieauguma prognozēšana', 6.
  • Referāts 'SIA "XFloor” apgrozījuma pieauguma prognozēšana', 7.
  • Referāts 'SIA "XFloor” apgrozījuma pieauguma prognozēšana', 8.
  • Referāts 'SIA "XFloor” apgrozījuma pieauguma prognozēšana', 9.
  • Referāts 'SIA "XFloor” apgrozījuma pieauguma prognozēšana', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Katra uzņēmuma mērķis ir nopelnīt pēc iespējas vairāk naudas, sasniegt vislabākos finansiālos rādītājus, iegūt lielāko tirgus daļu un veiksmīgi konkurēt tirgū. Lai to visu panāktu uzņēmuma vadītājam aktīvi jāpiedalās uzņēmuma vadībā, jākontrolē finansiālie rādītāji un vienmēr jābūt informētam par tirgū notiekošo.
Lai veiksmīgi attīstītu uzņēmumu, tā vadītājam ir jāpieņem vislabākie un progresīvākie lēmumi. Katrs uzņēmuma vadītāja lēmums vistiešākajā veidā attieksies uz uzņēmuma nākotni un tālāko virzību. Tas ir tas pats, kas uzņēmuma vadītāja pagātnes lēmumi ietekmē uzņēmuma tagadni. Lai būtu iespējams pieņemt lēmumus, uzņēmumam ir nepieciešams analizēt uzņēmuma pagātni un būt informētam par iespējamajām darbībām nākotnē. Šo mērķu sasniegšanai, uzņēmējam ir jāspēj prognozēt sava uzņēmuma attīstību.
Uzņēmuma produkcija pieprasījuma prognozēšana ir sarežģīta, jo to ietekmē dažādi faktori – gan sezonalitāte, gan konkurenti. Tomēr pieprasījuma prognoze ir viens no uzņēmuma sekmīgas attīstības faktoriem.
Uzņēmuma produkcijas noieta prognozēšanas mērķis ir noteikt iespējamās uzņēmuma tālākās attīstības tendences, kā arī produkcijas noietu.
Atsaucoties uz iepriekš minēto, izvirzu sekojošu mērķi – prognozēt konkrēta uzņēmuma produkcijas pieprasījumu nākamajam gadam (2005.), kā arī preču apgrozījuma pieaugumu. Lai varētu veiksmīgi sasniegt iecerēto mērķi, izvirzu sekojošus uzdevumus - izpētīt uzņēmuma īpatnības un raksturu; ar dažādām metodēm noteikt nākotnes pieprasījumu; noteikt sezonālo svārstību ietekmi uz pieprasījumu. Lai sasniegtu šo mērķi, par pētāmo objektu izmantošu SIA “XFLOOR”. Pētāmais laika periods ir no 2000. gada janvāra līdz 2004. gada beigām. Par prognozēšanas horizontu pieņemšu 2005. gadu, jo uzņēmuma attīstību var ietekmēt dažādi iekšējās vides faktori, līdz ar to būtu nelietderīgi prognozēt nākamos gadus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants