Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Telefonsarunas etiķete', 1.
  • Konspekts 'Telefonsarunas etiķete', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Prasme lietot telefonu lietišķos kontaktos ir svarīga. Mūsdienu straujajā laikmetā telefons ir viens no svarīgākajiem, ērtākajiem un ātrākajiem sakaru līdzekļiem. Efektīva telefona izmantošana ir viena no būtiskākajām firmas tēla veidošanas sastāvdaļām. Darbinieku prasme uzturēt telefona sarunu veido iestādes reputāciju.
Teorētiski visi piekrīt tam, ka saruna pa telefonu, tāpat kā ārējais izskats, bieži nosaka mūsu saskarsmes rezultātu ar cilvēkiem. Taču praktiski tikai dažās iestādēs nopietni pievērš uzmanību tam, kas, ko un kā atbild un runā pa telefonu. Šī paradoksālā situācija veidojas tāpēc, ka vairākums cilvēku telefonsarunu uzskata par kaut ko ļoti vieglu. Telefons ir mūsu ikdienas dzīves sastāvdaļa, tā lietošanai it kā nav vajadzīgas speciālas iemaņas vai zināšanas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants