-
Biznesa plāns IK "Maiznieciņš"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
2. | Preču un pakalpojumu raksturojums | 6 |
3. | Tirgus analīze | 9 |
4. | Mārketinga stratēģija | 12 |
5. | Uzņēmuma ražošanas plāns | 15 |
6. | Uzņēmuma vadība | 18 |
7. | Finanšu plāns | 19 |
8. | Riski un problēmas | 21 |
Secinājumi | 21 | |
Izmantotā literatūra | 22 | |
Pielikumi | 22 |
Secinājumi
1) Analizējot tirgu X pilsētā, tiek secināts, ka šajā teritorijā vēl nav neviena uzņēmuma, kurš būtu specializējies konditorejas izstrādājumu ražošanā vai pārdošanā.
2) Tā kā IK „Maiznieciņš” nesaskata X pilsētā sev nopietnus iespējamos konkurentus, pastāv liela iespēja, ka uzņēmuma darbība būs veiksmīga un ienesīga.
3) Viens no veiksmīgas uzņēmuma darbības stūrakmeņiem būs izglītoti un profesionāli darbinieki.
4) Uzņēmums centīsies piesaistīt klientus un nostiprināt savu pozīciju tirgū, izmantojot dažādus mārketinga pasākumus – rīkojot akcijas, iespēju robežās atbalstot kultūras pasākumus, piedāvājot klientiem ne tikai iegādāties ražoto produkciju, bet arī produkcijas piegādi uz mājām vai iesaiņošanu.
5) Sastādot finanšu plānu pirmajam uzņēmuma darbības gadam, tiek secināts, ka uzņēmums darbosies bez zaudējumiem un gūs peļņu.
6) IK „Maiznieciņš” uzskata, ka ļoti nozīmīgs fakts ir uzņēma vēlme sadarboties ar zemniekiem. Uzņēmums labprāt iepirks konditorejas izstrādājumu ražošanai nepieciešamās izejvielas (olas, sviestu, pienu, krējumu u.c.) no zemniekiem, tādejādi atbalstot vietējos ražotājus.
…
Biznesa plāns par uzņēmuma IK "Maiznieciņš" (konditorejas izstrādājumu ražošana un pārdošana) atvēršanu. Biznesa plāns sastāv no šādām nodaļām: kopsavilkums, uzņēmuma apraksts (taktiskie, stratēģiskie, operatīvie mērķi), preču un pakalpojumu raksturojums, tirgus analīze (mikrovide, makrovide, konkurentu raksturojums), mārketinga stratēģija, uzņēmuma ražošanas plāns, uzņēmuma vadība, finanšu plāns (naudas plūsma), riski un problēmas, secinājumi, izmantotā literatūra, pielikumi.