Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 1.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 2.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 3.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 4.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 5.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 6.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 7.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 8.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 9.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 10.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 11.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 12.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 13.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 14.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 15.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 16.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 17.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 18.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 19.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 20.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 21.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 22.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 23.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 24.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 25.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 26.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 27.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 28.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 29.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 30.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 31.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 32.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 33.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 34.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 35.
  • Referāts 'Vādīšanas funkciju analīze uzņēmumā "X"', 36.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VADĪŠANAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    4
1.1.  Vadīšana un tās funkcijas    4
1.2.  Plānošanas funkcija    6
1.3.  Organizēšanas funkcija    8
1.4.  Koordinēšanas funkcija    10
1.5.  Motivēšanas funkcija    11
1.6.  Kontroles funkcija    13
2.  SIA „JUNOSO” RAKSTUROJUMS    15
2.1.  Uzņēmuma darbības virziens, misija, vīzija, uzdevumi    15
2.2.  Uzņēmuma ekonomiskie rādītāji    16
2.3.  Uzņēmuma tiesiskā bāze    18
2.4.  Farmācijas nozare    21
3.  VADĪŠANU FUNKCIJU ANALĪZE UN ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJA SIA „JUNOSO”    23
3.1.  SIA „Junoso” plānošana    23
3.2.  SIA „Junoso” organizēšana un koordinēšana    26
3.3.  SIA „Junoso” motivēšanas paņēmieni    28
3.4.  SIA „Junoso” kontrole    29
3.5.  SIA „Junoso” attīstības iespējas    31
  SECINĀJUMI    32
  PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    34
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Ir daudz un dažādas teorijas, par to cik un kādas ir vadības funkcijas, bet lielākoties autori tās definē līdzīgi vai vienādi. Tātad galvenās piecas vadības funkcijas ir – plānošana, organizēšana, koordinēšana, motivēšana un kontrole.
2. SIA „Junoso” darbojas farmācijas nozarē un tam pieder trīs aptiekas Jelgavā. Uzņēmums var uztaisīt uz vietas zāles pēc receptes, tāda iespēja ir trīs aptiekās Jelgavā. Uzņēmumam ir laba finansiālā situācija, to parāda pakāpeniski augošā peļņa pēdējos gados. 2013. gadā uzņēmums strādāja ar 122 tūkst. EUR lielu peļņu.
3. Uzņēmums izpilda gandrīz visas vadības funkcijas, varbūt ne visu pēc teorijas, bet šī nozare ir atšķirīgāka kā citas uzņēmējdarbības vides. Sevišķu uzmanību uzņēmums ir pievērsis kontroles un motivācijas funkcijām. Mazāku uzmanību uzņēmums ir pievērsis plānošanas funkcija, kur noteikti šī darba autors ieteiktu pievērst lielāku uzmanību. Takā uzņēmums nav liels, saprotams, ka maza uzmanība ir pievērsta arī koordinācijas funkcijai. Uzņēmuma vajadzētu turpināt iesākto un attīstīties jau esošajā tirgū ar esošo produkciju.

PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmuma vadītājai, pievērst lielāku uzmanību plānošanas funkcijai. Uzņēmuma nav definēti vīzija, misija, mērķi un vērtības, līdz ar to nav arī pārējas metodes, lai veiksmīgi plānotu uzņēmuma darbībai.
2. Uzņēmuma vadītājai, ieteiktu iecelt vadītāju katrai aptiekai atsevišķi, tas atvieglotu uzņēmuma vadības organizatoriskās un koordinācijas funkcijas. Manuprāt, tā uzņēmuma darbību maksimizētu.
3. Uzņēmuma vadītājai, palielināt marketinga aktivitātes tā piesaistot jaunus klientus, iespējams varētu izmantojot interneta mārketingu. Visās trīs aptiekās izveidot atpazīstamības logo vai nosaukumu, lai cilvēkiem rodas asociācijas, jo tagad daudzi klienti nemaz nezin, kādā aptiekā viņi iepērkas
4. Uzņēmuma darbiniekiem, nebaidīties runāt ar vadītāju, ja ir radušās problēmas darbā vai nepatīk vadības stingrā kontrole, lai veiksmīgi īstenotu kontroles vadības funkciju ir nepieciešama atgriezeniskā saikne.

Autora komentārsAtvērt
Atlants