Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 1.
  • Eseja 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 2.
  • Eseja 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 3.
  • Eseja 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 4.
  • Eseja 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 5.
  • Eseja 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 6.
  • Eseja 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 7.
  • Eseja 'Centralizēto eksāmenu ķīmijā, fizikā un bioloģijā statistika un rezultāti', 8.
Darba fragmentsAizvērt

9.att. Mājsaimniecību rīcībā esošie ienākumi uz vienu mājsaimniecības locekli laika periodā no 2010. līdz 2013. gadam (EUR, mēnesī) (CSP, 2015)

Šie dati rāda, ka Latvijas reģionos un laukos iedzīvotāju materiālais stāvoklis ir zemāks nekā, piemēram, Rīgā un citās Latvijas pilsētās, un no tā var secināt, ka sociālā nevienlīdzība ir viens no faktoriem, kas ietekmē skolēnu sasniegumus centralizētajos eksāmenos.
Apkopojot analizētos datus, autore secina, ka darbā izvirzītā tēze, ka intereses trūkuma dēļ eksāmenu kārtotāju skaits eksaktajos priekšmetos ir zems, nav apstiprinājusies. Savukārt tēze, ka centralizēto eksāmenu rezultāti lauku un pilsētu skolās atšķiras dēļ pastāvošās sociālās nevienlīdzības ir apstiprinājusies.

Autora komentārsAtvērt
Atlants