Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konspekts nodarbībai bērniem ar fonētiski – fonemātiskās runas traucējumiem', 1.
  • Konspekts 'Konspekts nodarbībai bērniem ar fonētiski – fonemātiskās runas traucējumiem', 2.
  • Konspekts 'Konspekts nodarbībai bērniem ar fonētiski – fonemātiskās runas traucējumiem', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Skaņu „Č” un „Ķ” diferencēšana, automatizēšana.
Uzdevumi:
1. Precizēt skaņu „Č” un „Ķ” artikulāciju.
2. Aktivizēt vārda skaņu analīzes un sintēzes iemaņas.
3. Pilnveidot fonemātiskās dzirdes uzmanību.
4. Veicināt prasmi veidot paplašinātus teikumus.
5. Pilnveidot rakstītprasmi un lasītprasmi.
6. Pilnveidot rakstītprasmi un lasītprasmi.
Izdale, uzskate:
1. Burti „C” un „Ķ” [piestiprināmi pie flaneogrāfa].
2. Tabulas ar zilbēm [plakāti].
3. Attēli [priekšmetu attēli, kuros ir skaņas „Č” vai „Ķ”]
4. Darba lapas katram bērnam.
5. Signālkartītes – mājiņas ar „Ķ” un „Č” katram bērnam.
6. Divas vāverītes, kurām uz maisa ir burts „K” un „Č”, vārdi ar „Ķ” un „Č”.
Nodarbības gaita

Autora komentārsAtvērt
Atlants