Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 1.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 2.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 3.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 4.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 5.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 6.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 7.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 8.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 9.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 10.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 11.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 12.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 13.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 14.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 15.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 16.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 17.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 18.
  • Prezentācija 'Patērētāju tiesības un pienākumi Eiropas Savienībā un Latvijā', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Nekvalitatīva prece =
prece nav derīga mērķiem, kādam tiek izmantota
prece nav iesaiņota vai iesaiņojums nepasargā preci no bojāšanas
prece, par kuru sniegta, nepatiesa, nepilnīga vai neskaidra informācija
prece ir viltota

Atcerieties! Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga, Jūs nevarat pārdevējam prasīt atcelt līgumu un atmaksāt Jums par preci samaksāto naudu.

Ja nopirktā prece
Jums neder pēc izmēra, krāsas, fasona vai citu tamlīdzīgu iemeslu dēļ, bet tai nav defektu vai bojājumu, Jūs nevarat pieprasīt no pārdevēja to apmainīt pret citu preci.
Atcerieties! Preces apmaiņa šajā gadījumā ir atkarīga tikai no pārdevēja pretimnākšanas un labas gribas.

Distances līgums
Slēdzot distances līgumu Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas, ja neesat vienojušies ar pārdevēju par garāku termiņu.


Autora komentārsAtvērt
Atlants