Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.09.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 1.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 2.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 3.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 4.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 5.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 6.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 7.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 8.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 9.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 10.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 11.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 12.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 13.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 14.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 15.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 16.
  • Eseja 'Kvalitātes vadības sistēmas', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KVALITĀTES SISTĒMAS BŪTĪBA    4
1.1.  Kvalitātes vadības sistēmas pamatprincipi    4
1.2.  Kvalitātes definīcijas un pamatjēzieni    5
1.3.  Kvalitātes jēdziens un tā dinamika mūsdienu sabiedrībā    6
1.4.  Kvalitātes jēdziena izpratne uzņēmumos    9
  KOPSAVILKUMS    14
  BIBLIGRĀFISKAIS SARAKSTS    15
Darba fragmentsAizvērt

KOPSAVILKUMS
Kvalitātes vadībai ir gan pozitīvās, gan negatīvās puses. Negatīvās puses ir tādēļ, ka šis process ir nebeidzams, ilgstošs un dārgs. Ka arī izpratnes trūkums par procesu rada neapmierinātus darbiniekus un nesniedz pietiekamu efektu, jo darbinieki kvalitātes vadības sistēmu var sākt uztvert kā papildus kontroles mehānismu. Tomēr jāatzīst, ka priekšrocības ir daudz lielākas. Kvalitātes vadības sistēmas parāda vai iestāde strādā produktīvi, palīdz noteikt konkrētus mērķus un ir iespējas iegūt starptautiski atzītu sertifikātu, kas ir labs pamats turpmākai kvalitātes pilnveidei un labam mārketingam, jo rodas klientu un sadarbības partneru uzticība. Darba autore kvalitātes vadību redz kā stratēģiski pamatotu, regulāru pilnveidošanās un novērtēšanas procesu, kuram ir nepieciešams visu līmeņu darbinieku iesaiste. Tā balstās uz pierādāmiem un sistemātiski iegūtiem datiem par visiem uzņēmumā notiekošajiem procesiem, kā arī dod iespēju sekot klientu vēlmēm, optimizējot procesus un ceļot efektivitāti.
Kvalitātes vadība ir nepārtraukts process, kas nodrošina, ka izmaiņas uzņēmumā notiek precīzi, iesaistot gan uzņēmuma vadību, gan darbiniekus. …

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants