Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 1.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 2.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 3.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 4.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 5.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 6.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 7.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 8.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 9.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 10.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 11.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 12.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 13.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 14.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 15.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 16.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 17.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 18.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 19.
  • Referāts 'Kanoniskās korelācijas izmantošana tirgzinību pētīšanā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Kanoniskā korelācija    5
1.1.  Kanoniskās korelācijas pamatjēdziens    4
1.2.  Kanoniskās korelācijas galvenās kopas kanoniskie lielumi    6
1.3.  Kanoniskā korelācija un tās interpretācija    10
1.4.  Kanoniskās korelācijas un kanonisko lielumu novērtēšana    12
1.5.  Kanoniskās korelācijas izmantošana ekonomiskās analīzes praksē    15
2.  Secinājumi, ko nepieciešams ņemt vērā, veicot kanonisko analīzi praksē    18
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Bieži vien ikdienā saskaramies ar jautājumu kā izmanīsies viens faktors, ja izmainīsies kāds cits ar to saistīts faktors, piemēram, kā izmanīsies studenta novērtējums (atzīmes), ja students pārtrauks apmeklēt lekcijas. Tā pat tirgzinību pētījumos mēs saskaramies ar tādiem jautājumiem, piemēram veikala īpašnieku var interesēt vai palielināsies veikala darbības efektivitāte (pārdošanas apjoms), ja veiksim reklāmas kampaņu, lauksaimniecības īpašnieku var interesēt jautājums vai kartupeļu raža būs atkarīga no mēslošanas apjoma, psihologu varētu interesēt vai pastāv saistība starp bērna radošumu un pielāgošanās spējām utt.

Šāda veida jautājumus mums palīdz noskaidrot korelāciju analīze, kas parāda attiecības starp diviem dažādiem nejaušiem mainīgajiem x un y. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants